den här gången, på riktigt

Nu kör jag, på riktigt!

Jag vet att jag tänkte köra en novell för ett tag sen men att det aldrig blev av.
Men denna gången ska jag verkligen göra det!
ÄR SKIT TAGGAD!

Novellen kommer handla om 18 åriga Tifannay vars mamma gick bort i cancer.
Hon bodde i toronto men flyttade till stratford för att det va för många minnen av hennes mamma i toronto. 
Hon och hennes mamma va väldigt tajta så hon har det verkligen svårt nu och ser ingen mening med livet.
Och det blir inte bättre avv att hennes pappa misshanldar henne och hennes bror knappt pratar med henne längre även fast dem bor i samma hus.
 
Aa det är typ det den kommer handla om. Tifanny kommer ''spelas'' av Nina dobrev.
 
Varje helg kommer jag göra tidinstälda så att ni får uppdatering hela veckan utan att jag behöver sitta och skriva varje dag. Det kommer komma ett kapitell ungefär varran dag. Beror lite på hur mycket inspiration jag har!
 
Ska göra en header nu sen skriva några kaptell.
 
you know you love me, xoxo jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback